تبلیغات گسترده مجازی و برندسازی

تبلیغات گسترده مجازی و برندسازی آریا در چندین بخش در معرض دید همگان قرار می گیرد. شایان بذکر است که تبلیغات گسترده آریا، غالبا بصورت تخصصی می باشد. در تبلیغات گسترده آریا امور برندسازی و نمایش برای اکثر جامعه ایران صورت می پذیرد. شایان بذکر است که باتوجه به آمار جامعه 1 تا 18 سال و نیز بالای 60 سال ایران، می توان نتیجه گرفت که با استفاده از تبلیغات گسترده آریا حداقل حدود 40 تا 50 درصد جامعه 18 تا 60 سال تبلیغات شما را مشاهده خواهند کرد. البته این امر تا زمانیست که بیننده تخصصی برای تبلیغات وجود داشته باشد که در غیر اینصورت تبلیغات بصورت عمومی پیش خواهد رفت. در ادامه به بررسی دقیق تمام امکانات و منابع آریا در زمینه تبلیغات می پردازیم.

نماینده رسمی تبلیغاتی بازی ها و برندهای زیر در ایران

پلان های تبلیغات گسترده و برندسازی آریا

هزینه پلان های تبلیغاتی در انتهای صفحه قابل مشاهده می باشد

بازدید تلگرامی: منظور از بازدید تلگرامی همان بازدید کاربران از تبلیغ شما در قالب ویدیو، تصویر، متن، صدا و لینک در کانال های تلگرامی می باشد. این بازدیدها اصولا بصورت تخصصی صورت می پذیرد مگر زمانی که بازدیدکننده های تخصصی محدود باشند و به ناچار مجبور به نمایش تبلیغات در کانال های عمومی شویم. به عنوان مثال درصورتیکه قرار بر روزانه یک میلیون بازدید باشد، در زمینه تجارت و بازرگانی، مجموع کاربران تلگرامی حال حاضر در کانال های طرف قرارداد آریا، حدود 2 میلیون عضو می باشد، بنابراین به ناچار مجبوریم تبلیغات را از روز سوم در کانال های عمومی نشر دهیم. البته امکان تکرار بازدیدکننده وجود دارد اما می بایست درخواست آن از سوی تبلیغ دهنده ارائه گردد به این گونه که تبلیغات مجددا برای همان دسته ابتدایی که بازدید کرده اند فعال شود و این روند تا زمان پر شدن بازدیدهای رزرو شده ادامه یابد.

بازدید اینستاگرامی: منظور از بازدید اینستاگرامی همان بازدید کاربران از تبلیغات شما در پیج ها و صفحات اینستاگرامی می باشد که در قالب ویدیو، تصویر و یا آلبوم تصاویر بهمراه متن و لینک منتشر شده است. آریا با استفاده از نرم افزاری مخصوص، میزان نمایش تبلیغات را دنبال کرده و در قالب یک بخش آماری دراختیار شما قرار می دهد. میزان نمایش هر تبلیغ در نرم افزار کنترل می شود و مشتریان می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد برنامه اندروید آریا شده و تبلیغات اینستاگرامی خود را دنبال نمایند. شایان بذکر است که تعداد نمایش برای ویدیو از طریق اینستاگرام قابل مشاهده می باشد اما تعداد نمایش برای تبلیغات شامل تصویر و آلبوم فقط از طریق نرم افزار مخصوص آریا قابل مشاهده و پیگیری است.

استوری اینستا: در این شیوه تبلیغاتی، عموما استوری توسط همان پیج ها و صفحاتی که تبلیغات شما را قرار داده اند صورت می پذیرد. این عمل درواقع تاثیر شگرفی در میزان اثربخشی تبلیغات شما دارد زیرا موجب تکرار و افزایش اثربخشی و ماندگاری در ذهن مخاطبان می شود. درواقع بخش استوری، باتوجه به تجارب و دانش ما، بیشترین تاثیر را نسبت به دیگر شیوه ها (البته بجز پاپ آپ) بر افکار مخاطبان می گذارد. این روش که به تازگی توسط پیج ها و صفحات اینستاگرامی مرسوم شده است، به سرعت درحال پیشرفت و فراگیر شدن می باشد. شایان بذکر است که در استوری می توان از تصویر، لینک و متن استفاده نمود و برای افزایش تاثیر و کافی بودن فضا برای معرفی می توان از 2 صفحه استوری استفاده کرد که البته از سوی ما توصیه نمی گردد.

دایرکت اینستاگرام: در بخش دایرکت اینستاگرام، تبلیغات شما مستقیما و بی واسطه به مخاطبین هدف ارسال می گردد و توسط مخاطبینی که بیشترین ارتباط را با نوع تبلیغ شما دارند مشاهده می شود. به عنوان مثال زمانی که قرار بر ارسال روزانه 500 دایرکت باشد، هر روز 500 دایرکت شامل تبلیغات و معرفی خدمات شما توسط اکانت های مختلف آریا برای مخاطبین هدف که کاملا تخصصی و مرتبط با شغل یا نوع تبلیغ شما می باشند ارسال می گردد. تبلیغ شما می تواند بصورت نوشتاری، ویدیو، تصویر یا آلبوم تصاویر و لینک باشد که بصورت ارسال دایرکت از طریق اکانت های تبلیغاتی آریا برای مخاطبان ارسال می گردد. در این شیوه ابتدا دایرکت برای مخاطبین اختصاصی و مرتبط با نوع تبلیغ ارسال می شود و درصورت اتمام مخاطبین، ارسال ها از سر گرفته می شود و مجددا برای همان افراد ارسال می گردد. شایان بذکر است که در ارسال های بعدی، ارسال توسط اکانت های دیگر صورت می پذیرد.

نمایش بنر در وب سایت های اینترنتی: درحال حاضر آریا با 10 وب سایت موسیقی و فیلم و سریال و یک وب سایت بازی آنلاین طرف قرارداد می باشد که درصورت سفارش تبلیغات گسترده، بنر و تبلیغ شما در هر 11 وب سایت بصورت ثابت قرار می گیرد. البته ممکن است که مضمون تبلیغ با زمینه فعالیت وب سایت ها هیچ ارتباطی نداشته باشد اما همین امر موجب برندسازی و تکرر تبلیغ و درنهایت افزایش اثربخشی در ذهن مخاطبان را برجای گذارد. در برخی مواقع ممکن است تبلیغات قابل نمایش نباشند، بعنوان مثال تبلیغات تیزهوشی و پیشبینی نتایج فوتبال و مسابقات ورزشی قابل نمایش در 3 سایت از 10 سایت موسیقی و فیلم نمی باشد اما در 7 مورد دیگر نمایش ثابت صورت می پذیرد.

گوگل ادوردز: باتوجه به وجود مقالات و توضیحات فراوان درباره گوگل ادوردز در اینترنت، توضیح مختصری از آن ارائه می دهیم. تبلیغات گوگل غالبا به این صورت می باشد که تبلیغ سایت یا اپلیکیشن شما در جستجوی برخی کلمات کلیدی که از سوی شما معرفی می شود نتیجه اول گوگل نمایش داده می شود. بعنوان مثال قصد دارید که با جستجوی کلمه "فروشگاه اینترنتی" وب سایت یا اپلیکیشن یا پیج تلگرامی شما بعنوان اولین جستجو نمایش داده شود، بنابراین با ارائه کلمه کلیدی "فروشگاه اینترنتی" و نیز اعمال تنظیمات توسط آریا (نماینده تبلیغاتی گوگل، همکار فروش) پس از هر بار جستجوی متن "فروشگاه اینترنتی" تبلیغ شما بعنوان اولین نتیجه در اولین صفحه گوگل نمایش داده خواهد شد. شایان بذکر است که امکان حذف هزینه تبلیغات گوگل از کل هزینه پلان تبلیغاتی گسترده ممکن می باشد.

پاپ آپ و نوتیفیکیشن: به جرات می توان تبلیغات پاپ آپ و نوتیفیکیشن را موثرترین شیوه تبلیغاتی در بین دیگر شیوه های تبلیغاتی نظیر تلگرامی و اینستاگرامی و وب سایت دانست. ارسال بسته نصبی اپلیکیشن، نمایش فیلم صدادار و یا تصویر با قابلیت لینک پذیر بودن از قابلیت های نمایش پاپ آپ می باشد. همچنین امکان نمایش پس از بارگذاری کامل فایل یا تبلیغ از مهمترین امکانات تبلیغات پاپ آپ می باشد که هیچگاه مخاطب منتظر بارگذاری نمی شود و تبلیغ یا بسته نصبی بصورت یکدفعه نمایان می شود. شایان بذکر است که قابلیت زمان دهی به تبلیغات در دیوایس های اندروید 3 ثانیه می باشد اما در دیوایس های آیفون بصورت پیشفرض یک ثانیه می باشد که قابل تغییر نبوده و توسط کاربر قابل لغو و غیرفعالسازی می باشد. این شیوه تبلیغات تنها در برنامه هایی که با  آریا طرف قرارداد می باشد قابل نمایش می باشد. تعداد نمایش ها به درخواست مشتری قابل افزایش می باشد.

درصورتی که مشتری درخواست نماید، تبلیغات گوگل حذف و هزینه آن از مبلغ کل تبلیغات کسر می گردد

منظور از بازدید زماندار، نمایش تا زمان تکمیل تعداد بازدید های روزانه می باشد، ممکن است طی 2 ساعت یا 20 ساعت صورت پذیرد

تعداد نمایش پاپ آپ و نوتیفیکیشن تا 5 مرتبه در روز قابل افزایش می باشد. البته این امر در بازی Soccer Stars ماکزیمم 3 مرتبه می باشد

نحوه نمایش تبلیغات ابتدا بصورت تخصصی و سپس عمومی می باشد

نحوه ارسال دایرکت اینستاگرام ابتدا تخصصی و درصورت کافی نبودن مخاطب تخصصی، سپس ارسال مجدد با اکانت متفاوت می باشد

آمار نمایش اینستاگرام تنها از طریق اپلیکیشن اندروید اختصاصی آریا مقدور می باشد که پس از سفارش اطلاعات ورود و دسترسی ارسال می گردد

ضمانت روزی تبلیغات به نحوه می باشد که درصورت عدم احقاق آن میزان، دقیقا 50 درصد هزینه کل تبلیغات برگشت داده می شود

هزینه پلان های تبلیغات گسترده و برندسازی

لطفا با استفاده از صفحه تماس با ما ابتدا با ما مشاوره نمایید تا بهترین پلان به شما معرفی گردد

امکانات و قابلیت ها / نام پلان برنـــزی نقــــره ای طلایـــــی الماســــی
مدت زمان اجرای تبلیغات 7 روز پیاپی 7 روز پیاپی 7 روز پیاپی 10 روز پیاپی
کل نمایش های تلگرامی 2 میلیون و 800 هزار بازدید 5 میلیون و 600 هزار بازدید 7 میلیون بازدید 15 میلیون بازدید
کل نمایش های اینستاگرامی 2 میلیون و 100 هزار بازدید 3 میلیون و 500 هزار بازدید 4 میلیون و 900 هزار بازدید 9 میلیون بازدید
ضمانت حداقل ورودی طی تبلیغات 63 هزار ورود قطعی 119 هزار ورود قطعی 154 هزار ورود قطعی 310 هزار ورود قطعی
هزینه تبلیغات 2 میلیون و 475 هزار تومان 4 میلیون و 425 هزار تومان 5 میلیون و 300 هزار تومان 9 میلیون و 200 هزار تومان

ضمانت ورود قطعی فقط در مرتبه اول تبلیغات قابل تضمین می باشد و در دفعات بعدی این رقم به احتمال زیاد، کاهش خواهد یافت

ضمانت حداقل ورود بر کمترین مقدار ورود ارائه شده است و قطعا ورود به سایت یا اپلیکیشن و یا صفحه مجازی شما بیش از این رقم خواهد بود

توقف تبلیغات درصورت بروز مشکل در سرور سایت یا اپلیکیشن ممکن است تا 8 ساعت زمان ببرد

مقدار ورود ها با استفاده از اپلیکیشن مخصوص آریا قابل مشاهده می باشد که به تفکیک تلگرام، اینستاگرام و وب سایت ها می باشد